Forum Stowarzyszenia FSOAUTOKLUB Strona Główna Forum Stowarzyszenia FSOAUTOKLUB


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Strona Stowarzyszenia FSOAUTOKLUB

Poprzedni temat «» Następny temat
Przełożenie tylnego mostu w Fiacie/FSO 125p
Autor Wiadomość
kgracjank 
Polonez is the best


Wiek: 30
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Uhrusk
Wysłany: Sro 19 Lis, 2008 20:42   Przełożenie tylnego mostu w Fiacie/FSO 125p

Jak w temacie.

Pilnie potrzebuje jakie były przełożenia w tylnym moście w 125p, oraz czy para kół (wałek atakujący + tryb tależowy) nadadzą się z 125p do Poloneza i na odwrót ?

Czy można wymienić ww. elementy na kanale, tj. bez wyciągania mostu, czy też konieczne jest aby most wymontować z auta ?
_________________
Polonez is the best
 
 
HOMZIK 
HOMZIKOWÓZ 1,6 GSI Black & White


Wiek: 39
Dołączył: 11 Maj 2007
Skąd: Elbląg
Wysłany: Sro 19 Lis, 2008 22:40   

Na pewno będzie trzeba wysunąć półosie , czyli podlewarować auto,zdjąć koła i.t.p.. Ale moim zdaniem nie trzeba zdejmować most.Bo jak odkręcisz wal i zwalisz dekiel to masz wszystko jak na dłoni.

Co do pasowania czy to z tym , czy tamto z tamtym to nie wiem.
_________________
Motocyklowy PROJEKT 120 w przygotowaniu. Termin realizacji lato 2014 Wykonawca : Milewski, Promocja : Agencja Reklamy CONTACT, motocykle dostarcza INTER MOTORS-dystrybutor DUCATI, TRIUMPH.

www.uzyjwyobrazni.pl
 
 
ujban88 

Wiek: 26
Dołączył: 08 Sty 2010
Skąd: Wiewiórów
Wysłany: Nie 10 Sty, 2010 16:36   

mozna to zrobić na kanale lecz wygodniej będzie to zrobić gdy wymontujesz most a to żadna filozofia
nie wiem czy pasują koła zębate lecz jeśli już byś zmieniał to most po za autem, wtedy wszystko mozesz z nim zrobić
oczywiście musisz wyjąć półośki bo bez tego to mozesz sobie tylko popatrzeć
Ostatnio zmieniony przez ujban88 Nie 10 Sty, 2010 16:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaovietz 
Jednotné Zemědělské Družstvo

Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2007
Skąd: Bydziuchna
Wysłany: Wto 19 Sty, 2010 20:59   

Przełożenie przekładni głównej w 99% 125p to 41:10, czyli 4.1. Zdarzały się krótsze 43:10 (4.3) - głównie w karetkach.
Para kół jest zależna od rodzaju mostu. Mosty typu jugosłowiańskiego czyli tzw "jugole" lub "okrąglaki" nie mają współzamiennych kół zębatych z mostami polskimi "kwadratami". W Polonezach od początku stosowano mosty "kwadratowe". W 125p do końca produkcji występowały oba rodzaje mostów. Wszystko zależy więc od rodzaju mostu.
_________________
Друзья познабтся в беде.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group